NL EN

Campagnes

Van idee naar een pakkende online / offline campagne.

Met een campagne kun je jouw onderneming, product, dienst of boodschap perfect onder de aandacht brengen. Verschillende middelen vullen elkaar aan en met een sterke boodschap bereiken we jouw doelgroep op de juiste manier.

Campagne idee

Een campagne kan een onderdeel zijn van jouw marketingstrategie en is geschikt om een specifiek product, dienst of boodschap te promoten. Dit kan iets nieuws zijn, maar je kunt ook de bewustwording voor jouw merk zelf onder de aandacht brengen. Het versterkt de communicatie die je reeds hebt lopen met de doelgroep(en) en zorgt voor extra aandacht. Heb jij een idee voor een campagne of wil je er een maken maar heb je juist nog geen idee? Wij gaan graag met jou in gesprek om een idee te ontwikkelen voor een sterke campagne. 

Ontwerp

Als het uitgangspunt is bedacht starten wij met een eerste concept en ontwerp voor de campagne. Hierin zetten wij het uitgangspunt en boodschap om in een creatief concept en ontwerp. Bij onze volgende afspraak presenteren we het ontwerp en tonen we een aantal voorbeelden van hoe de campagne er in de praktijk uit kan komen te zien. Zo zie jij meteen den mogelijkheden voor je. We doen (indien gewenst) ook een voorstel voor welke middelen we in kunnen zetten bij de campagne. Dit kan een afwisseling zijn tussen offline en online middelen.

Aansluiten op je merk

We zorgen altijd voor de juiste tone of voice en een ontwerp dat past bij de huidige branding van jouw merk. Heb je een bestaande huisstijl of visuele identiteit? Dan zorgen we dat deze hier naadloos op aansluit. Een campagne geeft je merk extra aandacht. Het moet dan ook aansluiten bij de belevingswereld van de doelgroep(en) die de campagne voor ogen heeft. Wij gaan voor een ontwerp dat werkt zodat jij het beste resultaat behaalt hieruit. 

Uitingen / middelen

Wat wil je bereiken en wie wil je bereiken? Dat zijn belangrijke vragen bij het maken van een campagne. Niet alleen bij het bedenken van het concept maar ook bij het bedenken van welke uitingen voor de campagne ingezet kunnen gaan worden. Bij outdoor middelen kun je denken aan MUPI’s, A0 posters langs de weg, A2 posters in de openbare ruimte, grote billboards en digitale schermen. Aanvullend kun je hier nog boekjes, flyers, advertenties, folders of unieke give-aways aan toevoegen. Het online gedeelte kan bestaan uit een social media berichten en advertenties, online advertenties, animaties, video en misschien wel een speciale campagne-website. Met elkaar bedenken we welke uitingen het beste passen bij jouw campagne en budget. 

Bekijk wat voorbeelden.

Bekijk meer werk.

Op zoek naar frisse ideeën?

Grafisch ontwerp leiden, grafisch ontwerp, kordaat, studio kordaat, leiden, grafisch ontwerper, grafische vormgeving, graphic design, vormgeving, Eric van der Zwet

Bel Eric +31 (0)6 1541 11 59 of stuur een mail.