Hoe ontwerp je de identiteit van een samenwerkingsverband dat altijd in beweging is? Het CIV Smart Technology zet zich in voor de continue ontwikkeling van onderwijs in samenwerking met het bedrijfsleven.
Stoere identiteit voor samenwerkingsverband tussen bedrijven, overheden en het onderwijs rondom Smart Technology.
Hoe ontwerp je de identiteit van een samenwerkingsverband dat altijd in beweging is? Het CIV Smart Technology zet zich in voor de continue ontwikkeling van onderwijs in samenwerking met het bedrijfsleven.
Als tweede CIV in de familie (eerder ontwikkelden wij de identiteit van CIV Welzijn & Zorg) heeft de C in het logo zijn karakteristieke invulling. Deze refereert aan robotica, de mens-robot verhouding, verbindingen en innovatie. Een mooi uitgangspunt voor de verdere invulling van deze identiteit.
Het CIV heeft recent zes Smart-opleidingslijnen ontwikkeld. In elk van de lijnen staat multidisciplinair samenwerken centraal en gaat het om smart technology (techniek en ict) in combinatie met toepassingen zoals bouw, autotechniek en logistiek. Voor deze innovatieve lijnen hebben we een unieke beeldtaal ontwikkeld waarin we huidige en toekomstige ontwikkelingen tonen met ruimte voor realiteit en verbeelding. Illustraties en fotografische elementen worden samengesmolten tot één uniek beeld waarbij het soms even kan duren voordat je alle ideeën uit de situatie hebt ontdekt.
Bel Eric +31 (0)6 1541 11 59, stuur hem een mail of kom langs.